A szállítási határidőre vonatkozóan hol találok információt?
A rendelés feladása után kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot és tájékoztatja a termék rendelkezésre állásáról és a szállítási határidőről.
Mikor kapom meg a megrendelt termékeket?
Amennyiben a termék rendelkezésre áll, a csomagokat munkanapokon délután adjuk át a futárszolgálatnak. A futárszolgálat az átvételt követő munkanapon kézbesíti a csomagot. Általában a munkanapokon, déli 12 óráig leadott rendeléseket még aznap átadjuk a futárnak, így a következő munkanapon már át is veheti a csomagot.
E-mail értesítéseket küldünk a rendelés összekészítéséről és a csomag futárnak történő átadásáról is.
Minőségi tanúsítványt vagy teljesítmény nyilatkozatot kapunk a termékhez?
Ilyen igényét kérem jelezze felénk, a megrendelés feladásakor megjegyzésben.
Egyedi kivitelű tábla rendelésére van lehetőség?
Igen, egyeztetés után tudunk árajánlatot adni.
Utalványt elfogadunk-e?
Sajnos nem tudunk utalványt elfogadni.
Mennyibe kerül a csomagküldés?
A csomagküldés díja a megrendelés összetételétől függ. A pontos összegekről kollégánk tájékoztatja Önt.
Kell-e regisztrálni a vásárláshoz?
A regisztráció nem szükséges a vásárláshoz, csak a kiszállításhoz szükséges alapvető információkat kell kitölteni a rendelés véglegesítéséhez.
Céges vásárlás esetén szükséges az adószámot is megadni?
Igen, céges megrendelés esetén kérjük mindenképpen tüntesse fel az adószámot.
Leadott rendelés módosítása vagy lemondása lehetséges?
A már leadott rendelést megváltoztatni vagy lemondani csak e-mailben lehet addig, amíg a csomag feladásra nem kerül. A nézeteltérések miatt telefonon, szóban nem fogadjuk el a módosítást. Az alábbi lehetőségeket javasoljuk: