Menü

A szállítási határidőre vonatkozóan hol találok információt?

A rendelés feladása után kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot és tájékoztatja a termék rendelkezésre állásáról és a szállítási határidőről.

 

Mikor kapom meg a megrendelt termékeket?

Amennyiben a termék rendelkezésre áll, a csomagokat munkanapokon délután adjuk át a futárszolgálatnak. A futárszolgálat az átvételt követő munkanapon kézbesíti a csomagot. Általában a munkanapokon, déli 12 óráig leadott rendeléseket még aznap átadjuk a futárnak, így a következő munkanapon már át is veheti a csomagot.

E-mail értesítéseket küldünk a rendelés összekészítéséről és a csomag futárnak történő átadásáról is.

 

Minőségi tanúsítványt vagy teljesítmény nyilatkozatot kapunk a termékhez?

Ilyen igényét kérem jelezze felénk, a megrendelés feladásakor megjegyzésben.

 

Egyedi kivitelű tábla rendelésére van lehetőség?

Igen, egyeztetés után tudunk árajánlatot adni.

 

Utalványt elfogadunk-e?

Sajnos nem tudunk utalványt elfogadni.

 

Mennyibe kerül a csomagküldés?

A csomagküldés díja a megrendelés összetételétől függ. A pontos összegekről kollégánk tájékoztatja Önt.

 

Kell-e regisztrálni a vásárláshoz?

A regisztráció nem szükséges a vásárláshoz, csak a kiszállításhoz szükséges alapvető információkat kell kitölteni a rendelés véglegesítéséhez.

 

Céges vásárlás esetén szükséges az adószámot is megadni?

Igen, céges megrendelés esetén kérjük mindenképpen tüntesse fel az adószámot.

 

Leadott rendelés módosítása vagy lemondása lehetséges?

A már leadott rendelést megváltoztatni vagy lemondani csak e-mailben lehet addig, amíg a csomag feladásra nem kerül. A nézeteltérések miatt telefonon, szóban nem fogadjuk el a módosítást. Az alábbi lehetőségeket javasoljuk: